26 günlük bebeğim var 2 gündür kakasını yapmıyor normal mi acaba ? Gaz sıkıntımız yok .
feyzanr Normal tabii ki 10 gün yapmazsa bile sıkıntı yok
feyzanr Öyle diyorlar yani
feyzanr mama alıyorsa 5 gün, anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normaldir diyorlar 🤗
feyzanr normal normal endişe etme. Düzelir
dvran22 ikisinide alıyoruz ☺️ Teşekkür ederim
feyzanr normal canım 5 güne kadar bi kac damla biogai versen bagırsakları duzenlenır canım