znmte1 2.5 aylık Bebeğim iki gecedir aynı saatte ağlıyor gaz sancısı çekiyor kucağımıza alınca susuyor daha önce yoktu böyle bir şey kucağınızda uyuyor sonra yatağa koyıyıruz.acaba kolik mi oldu ?
ipegimsi znmte1 kolik diyebilmeniz için çok erken benim bebeğimde yaklasık o aylarda gaz sancısı cekti dördüncü ayda bitti kolik durumu çok farklı saatlerce ağlıyor bebek katıla katıla susmuyor
Dogadilara znmte1 kolik annesi olarak yaklaşık 10 ay böyle geçtim iki yaşında kızım ve maalesef ağlamaları huzursuzluğu huy kaldı 40. Gün den sonra kolik olabilirler büyük ihtimal kolik