Doktor kontrolüne gittik doktorumuz yeterince kilo alamamış bu ay ya ek gida ya mamaya geçmen gerek dedi fakat bebegim ne mama ne ek gıdayı asla kabul etmiyor ben sütümün yetmediğini fark edip bir süredir ek gida ve mama vermeye calisyodum ama bebegim asla kabul etmedi agladi agzini kapatti fikri olan var mı kızlar çok dua ederim bebegim 5 ayını yeni bitirdi bu arada