Semaaa39 senemmgncr 9 kullanıyorum ama ben şık duruyor diye beğeniyordum. Eşimde hediye olarak almıştı. Hiç düzenli kullanmadım. Dışarı cıkacaksam aklıma gelirse takılıyorum yoksa evde atılıyor 😂 ama eşim düzenli kullanıyor çok işe yaradığını söylüyor✌🏻
acemiannegeldi senemmgncr SE serisini kullanıyorum memnunum. şarj olayı tabii 2 gün gidiyor o da devamlı kolumda değil evde olduğum zamanlar çıkarıp kapatıyorum diğer türlü bu kadar uzun gitmez.
Ayprensesi senemmgncr SE serisinden memnunum. 9’u eşim kullanıyor. O da memnun. Ben SE serisini kendime yeterli buluyorum açıkçası.