ezgiiturkk Kızlar kızımın kan testine bakar mısınız ? Hastaydı biraz ; sonuçları etkiliyor diye biliyorum ; netten bakınca korkunç şeyler yazıyor 🤦🏽♀️ tüm kan sonuçlarının çıkması 1 haftayı bulacak doktora gidene kadar buraya yazayım dedim 😵💫
Elatoria ezgiiturkk hastayken. Bu sonuçlar normaldir aşşağı yukarı olur pek önemli değil bağışıklığı düşük şuan
ezgiiturkk İnternet en kötüsünü yazar biliyorum ama orda yazılanlar korkunçtu . Allahım sağlıkla büyütmeyi nasip etsin çocuklarımızı 🙏
ezgiiturkk Elatoria kan pıhtılaşması ve lösemi tarzında açıklama yazıyordu. Ablamın kızının kanında da bu tarz şeyler düşük yada yüksek çıkmıştı. Ablam da doktora sormuş nette böyle böyle yazıyor diye. Doktorda azarlamıştı🤦🏽♀️🙂 inşallah kızımında öyle basit bişeydir sonuçları 😵💫
Elmsnghn ezgiiturkk Allah korusun. Bende korkmustum. Doktorum bana referans değerler büyük bireylere gore alınmış dikkate almayın demisti. Ben ona inanmayıp acil hekimi arkadaşıma sormuştum o da aynısını söyledi icim rahatlamıştı.
ezgiiturkk Elmsnghn evet değerler bebeklerde farklı yorumlanıyormuş bende öyle duydum. Ama insanın içine bi kuşku doğuyor işte. Allahım sağlıkla büyütmeyi nasip etsin çocuklarımızı 🙏