1Kubrarya merhabalar kızım haftaya 6 aylık olacak haliyle ek gıdaya geçeceğiz ama tam anlamıyla desteksiz oturabiliyor diyemem yine de başlamalımıyım böyle yapanlar var mı aranızda yardım😑
Senamoms 1Kubrarya Youtube da Osman Gönülal diye bir hekimin bu konuyla ilgili videosu var izlemenizi tavsiye ederim
hndathn 1Kubrarya benim oğlumda kızımda desteksiz oturmuyordu.oglum 7 kızım 9 aylıkken desteksiz oturdu bende yanlarından yastıkla destekledim hep
1Kubrarya Senamoms izledim ama orda tamamen desteksiz oturmayı söylemiş bilemedim şimdi tamamen desteksiz oturmasınıda beklersek geçte kalmış olacağız
Nur2344 Senamoms aa öyle mi ? Neden öyle diyo ki benim bebeğim şuan 8 ay 22 günlük ben 6 aylıkken bebeğimi uzatarak yediriyodum şuan desteksiz oturuyor ama hala uzatıp yediriyorum yanlış mı yapıyorum oturarak mı yedirmeliyim 🥺
Senamoms Nur2344 Merhaba diyor ki video da 6. Aya gelmiş hala destekli oturamayan bebekler de ek gıdaya başlamayalım. Çünkü diyor bizler yatarak yemek yiyebilir miyiz vs gibisinden örnek veriyor. İsterseniz sizde bir izleyin