Merhaba güzel anneler benim oğlum ameliyat oldu doğduğunda düşük seviye analartezi ile doğdu ve popo açma ameliyatı oldu şuan bazen kabızlık çekiyor sadece yediklerimize dikkat ediyoruz bu aşıları yaptırmak istiyordum oğlum şuan 9 aylık rotavirüsü çocuk cerrahımız önermedi bağırsakta kuruluk yapabilir sizi iyice zorlar diye yaptırmadık o yüzden ama menenjiti yaptırmak istiyorum yaşına gelince tek doz oluyormuş sanırım aşı olmayıp rota virüsü geçirenler nasıl geçirdiniz ilk ne yaptınız başıma gelirse ne yapabilirim nasıl önlemler aldınız yazar mısınız