Dogadilara
Başınız sağolsun.
Acısı, özlemi geçmiyor. İçinizden cenazesi de kalkmıyor dolayısıyla. Öyle bir an oluyor ki yaşıyormuş gibi, orada bir yerde hala nefes alıyormuş gibi geliyor insana başlarda ama zamanla geçiyor. Alışıyorsun. İnsan annesinin yokluğuna dahi alışıyor işte..