Arkadaşlar dün 4.Ay aşımızı vurduk . Inânin ki vurmaz olaydım diyorum şimdi . Dun bebegimin ateş-i 38.2 kadar cıktı sabaha kadar nöbet tuttum . Bi yükseldi bi dustu . Üstüne üstelik aşıdan sonra emmemeye başladı mamada veriyordum kesinlikle biberonu kabul etmiyor ağzında çeviriyor dişlerine sürüyor sanki . Dun gece uykulu uykulu emzirebildim sadece o . Suan bebeğim aç . Uykusu var uyuyor açından 10 dk sonra kalkıyor . Ve çok huysuz mızmızlanıyor cani yanıyor belli ki eve asi yerinin biri kızarık ve sis . Dünden beri 3 keredir calpol veriyorum . Aç karna da vermek istemiyor m . Nolur yardm edin . Ne yapabilirim bebegim icin