ferhatnurcanayaz canım ben Nisa hastanesi Müberra Tigin doktora götürdüm çok fazla kustuğunu söyledim hani Süt ve süt ürünü alerjisi olduğu için artık yediklerini hazmedemiyordu sanırım bilmiyorum çok kustu için reflü olabilir dediler biz de gaviscon başlamıştık toz halinde mamasını ya da yemeğine ya da Sadık’ın süte kat veriyordum bayağı bir rahatlama işe yaramıştı o ilaç sonra ben kendi kendime bırakmıştım yani muhakkak kusması altında yatan bir şeyler vardır reflü ya da gastrit çocuk reflüsü bile yani çok yaygın küçücük çocukta reflü olur demeyin benim kızım da vardı iki yaşında geçti çok şükür yani şu şekilde söyleyeyim alerji geçtikçe kusması da azaldı bir şeye alerjisi olabilir hazmedemediği vücudunun bir şey de olabilir yediyi ictigi vs