eraysen Mkdemrr merak ettiğiniz toksik doz yani zehirlenme açısından soruyorsanız nerdeyse normal dozun iki katını almış birşey olmaz fakat bebeğinizin ateşi varsa bundan sonraki dozları ona göre hesaplamanız gerekli yani 1 doz fazladan almış