Kızlar aciiil yeni doğum yaptım 40 günlük bebeğim ama bende şu sıralar 15 gündür ara sıra iki göüs aram sıkışıyor nefes alıp vermekte zorlanıyorum kan tahlillerim temiz çıkıyor, kalp cihazına bağladılar kalpte te birşey yok çarşamba randevum var sizinde başınıza böyle birşey geldi mi doğumdan sonra ???????