Eklemlerine ıslak bez koymaya çalışıyorum ama müsade etmiyor. Herhangi bir boğaz ağrısı yok nezle grip belirtisi yok. Hiç dişimiz patlamadı sanırım dişten böyle olduk. Duş aldırmak istedim bu sefer de gündüzden şebeke suları kesikti. Sular geldi ama kahverengi akıyor o yüzden aldıramıyorum. Calpol dolven verdim klima kapalı. Elini yüzünü yıkadım sildim, üzerinde şu an ince kazak kolsuz zıbın tek ince alt var başka ne yapabilirim. 38,6 dan 37,9 a düşürdüm ateşi. Öneri sunar mısınız lütfen? Camı da açtım hava alsın diye