2koalalihayat neden ki zararlı herhangi bi şey yok , ? Benim doktorum verebilirsin demişti oğlumda çok rahatladı nasıl içinize siniyorsa öyle yapın , bi de ben her doktorun dediğini yapmıyorum genelde içine bakıyorum temizse ve yararı zararından fazlaysa veriyorum, çünkü iki gün önce doktora götürdüm dişi geliyor mu hocam çok huysuz sürekli eli ağzında dedim baktı yok daha dedi çocuk dişini patlattı bugün. Bi anneden daha fazla düşünen bi doktor görmedim ben