Merhaba güzel anneler, 34. Haftada erken doğan bir bebeğim var. Yoğun bakımda yattı bir kaç gün şimdi şükür evdeyiz. Sütüm yavaş yavaş gelmeye başladı 1 haftanın sonunda. Ama tek memeden güzel geliyor diğerinden çok az. Oğlum da onu emmek istemiyor. Nasıl açacağım diğerini bilen varsa yazabilir mi 😞