Merhaba Hanımlar.
20 aylık bir kızım var. Dün geceden beri şiddetli hırıltı ve kuru öksürüğü var. Bunların dışında ateş burun akıntısı vs yok.
3 aydır da çok ilaç kullandık, çok hastaneye gittik. O yüzden tekrar götürüp bir korku yaşatmak istemiyorum.
Tavsiyeleriniz varsa çok sevinirim
Teşekkürler şimdiden