2bebek_anne-si Adetim 10 gün gecikti 5 tane normal test yaptım negatif çıktı bugünde akşam bu erken gebelik testi diye geçiyormuş aldım yaptım bu sekilde kızlar hamilelik varmı anlayamadim
ozlemcyhn 2bebek_anne-si 2 çocuk annesi olarak tek çizginin negatif olduğunu bilmiyormusunuz sizi rencide etmek amaçlı yazmıyorum est ama ne alaka dedim kendi kendime
2bebek_anne-si 1Annevekizi sağolun zaten iki tane evladım var çok şükür Rabbim olmayanlara versin 9 aylık daha küçük bebegim
2bebek_anne-si Seher05 sağolun iki tane çocuğum var zaten Rabbim olmayanlara tattirsin inşallah 9 aylık kcuuk olan zaten emindim ama gecikince yaptım mecbur
2bebek_anne-si ozlemcyhn bu erken gebelik testiymis ilk defa yaptım ondan dolayı sormak istedim tam detayını bilmediğim icin