ipegimsi evet benim gittiğim psikiyatir ve psikoterapi uzamani. Psikoterapi nasıl oluyor. Haftaya seansim var taniyi sorarım söyler umarım. İlaçları verirken bisey demedi uyku için kaygıların kafandaki düşüncelerin için iştah içi gibi şeyler söyledi ama kesin birsey söylemedi. Ben ilk gün baya enerjik oldum cipralexte anlatılmaz bir enerji surekli gülme isteği konuşma isteği kafamda hiçbiriyle yoktu ertesi gün dayak yemiş gibi uyandım 3. Günden itibaren enerjim gitti ve eski düşünceleri takıntılarımız kat kat fazlasi oldu kafamı susturamiyorum o derece. Açıkçası korktum kullananları merak ettim.