Mervesimayberkay geçmedi 2 gündür var bizde canım malesef ama azalıyor sanki düne göre daha iyi şu an,bizimde ilk defa başımıza geldi bende buraya sordum. Çocuk iyi ise ilacı keselim dedi zaten bitmişti ilacımız bittiği gün zaten ağzı öyle oldu. Yok canım benim evin içinde ağzına boya yapacak bişey yok mesela o yüzden o durumu düşünmedim yani. Ama yinede çok endişelendim😔