seda_asan1 Kızlar bende çok şükür iki haftadır öyle uyutuyorum emziği düşünce ağlıyo arada veriyorum dalıyo bazende emzikle bile sakinleşmiyo poposu h pul pul yapıyorum yan yatırıp öyle yatıyo buraya kadar yanlış birşey varmı sizce. Birde bugün gündüz biraz fazla uyudu ondan mı bilmiyorum iki saattir uyanıktı zar zor yeni daldı eşim kucagında sakinleştirdi yatırıp emzipi verdi müzikle daldı
mira16 seda_asan1 emzik verip odadan çıkıyorum bazen direniyo ama sonunda kazanan ben oluyorum uyuyo tek sorunum emzik 14aylık
Sevvl seda_asan1 benimkilerde öyle ama inatla öyle isteyerek asla değil birisi kolay dalıyor birisi hergün inatla yarım saat ağlıyor alıyorum sevıyorum sarılıyorum koyıyorum tekrar bazen kızıyorum sınırlenıyorum esım geliyor ama asla sallama vs yok kendi uyuyor alışacak böyle böyle aslında alışıkta herseyı zor Ada kuşumun 😂 çünkü sallayanam hangi birini sallıyım bacım gündüz uykuları da öyle onları yatırıyorum bende benı görecekleri yere yatıyorum benı görünce sakınelsıyorlar tek olsa yanına uzanırım ama olmuyor ortaya yatıyorum öyle
feyzas seda_asan1 bebeğim emzik tutsa kendi kendine uyurdu 😁 çünkü tutmadığı halde çoğu zaman gözü açık koyuyorum beşiğine emdikten sonra dalıp gidiyor
ebebe seda_asan1 benimki emerken uyuyakaliyor zaten koyuyorum uyuyor. Tabi hep böyle değildik 1 ay boyunca hep aynı saatte uyku tulumu müzik ve emzikle uyuttumm sonra emzigi bıraktık şimdi de müziğe gerek kalmıyor emzirme saatime uyku saatine denk getirdim mi memede uyuyakaliyor koyunca da kalkmıyor artik
seda_asan1 ceylinsmom kaş aylık? Bende öyle yapıyorum ama bazen bunu kabul etmiyo poposuna pışpıl yapıyorum mecbur
seda_asan1 mira16 biraz mırıldanıyo dimi ağlar gibi yapıyo , benim kızımda öyle bazen yüksek ağlıyo odaya gidiyorum ya emziği veriyorum düştüyse yada yan yatırıp pışpış yapıyorum buda bi nevi destek sanki :/
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Benim canım oğluşum her zaman kendi kendine uyurdu, hala da öyle. Ayağımda sallamadım, 3yaşına giriyooo şimdi. Annesine hiç zorluk çıkarmadı ama bu yazıyı yazarken bu saatte kızımı ayağımda sallıyorum 🤦
seda_asan1 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala yaaa maşallah oğlunuza. Kızınız ayakta mı sallanıyor nasıl başladı🙈
mira16 seda_asan1 ben pış pışı da bıraktım yanında yatıp uyuttum bi ara sonra oda yok şimdi hiç ayakta da sallamadım 6ay sadece beşikte uyudu o kadar şimdi yatağında
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala seda_asan1 doğdu doğalı başladı işte 💁💁 ama oğlum ilk ay yenidoğanda fln kaldı acaba yenidoğanda kaldığı için sallamadım o yüzden mi alışmadı
seda_asan1 Sevvl Sevvl ağlayınca benim eşimde hemen kucaga alma taraftarı üzülüyorum ağlamasına diyo ama izin vermiyorum çocuk u bizi eğitcek biz mi onu🤣 ağlasada yok kendikendine uyumsyı öğrenmeli hem kendi hem anne tahatlıgı için
seda_asan1 mira16 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ben de ilk oğlumda salladım battaniyede pusette ayakta çünkü uyumuyodu asla ve ilk çocuk tecrübesizkşk çok zordu uyusunda nasıl uyursa kafasındaydım. Ama kızımda yokdedim sallamican kucakta uyuttum hep 5buçuk aya kadar sonra ağırlaşınxa pes ettim eğitim vermeye çalışıyorum işte halen daha
Sevvl seda_asan1 ay benımkı de tam tersi ben üzülüyorum alıyorum sakınlessın diye tekrar deliriyor eşim diyor bırak canı acımıyor aç değil üşümüyor yapışma çocuğa alışacak diye çok haklı ama digerını de uyandırıyor sonra kendi uyuyor hanımefendı hoop digerını uyutmaya basla😂😂
Noname987 seda_asan1 bizde de ben dayanamam ağlamasına o yüzden şimdiden her istediğini yaptırıyor daha bebek zatsn 4 buçuk aylık eşime kalsa ağlayınca yapma diyor ama daha çok küçük onun eğitimi için
Sevvl NeclaLeylaCeydaOhnealaneala ay bende böyle düşünüyorum biliyor musun 1 ay yoğun bakımda kaldılar o yüzden üzülüyorum orda alıştılar ama şimdi anneleri yanında böyle yapmasam mı falan diyorum aman iyice kafayı yedık tüm anneler olarak
seda_asan1 Sevvl hahahah bizdede tam tersi ben üzğlmüyorum çünkü uyanık bizim kız yanına gelince düşüyo gidince ağlıyo kandırcak aklı sıra hahahaha yemezler jsjsjs🤣🤣🤣🤭
mira16 seda_asan1 benim de ilk çocuğum ama inat ettim sallamıycam dedim kendi uyucak kazanan ben oldum pes etmeyin yoksa su istimal edip ağlayıp aldırıyorlar kendini
seda_asan1 Sevvl canım yogum bakımda kaldı benimde oğlum bir hafta ama eve geldi yine uyumuyo o yüzden hep battaniye beşik pusette sallamışyım
Sevvl seda_asan1 ne bilim kuzum ya hep onu düşünüyorum diyorum alıştılar anne yok baba yok kim salladı sarıldı sesleri çıkmıyor yavrularımın benim piskolojım bozulmus