Nida00 bebeğim bir kere koltuktan düştü ve hastabeye koştum kusma titreme hiçbir şey yoktu hastanede doktora sormadan mama bile vermedim aç götürdüm orada verdim 180 yc mamanin 5 cc sini kustu 24 saat müsade altında tuttular sabaha kadar cihaza bağlı kaldı 2 saatte bir tansiyon ateş ölçtüler. 12. saatinde iyi mi taburcu olabilir miyiz dedik ve bize beyin kanaması bebeklerde çok sessiz gerçekleşen bir şey asla gönderendeyiz dediler.
İsterseniz gidin 🤷🏼♀️ inşallah iyi olur
Bu arada 5 saat bir şey olmadı vs gibi düşünmeyin 24 saat içinde sizinti halinde bile olabilir, ve kafa üstü düşmesi yine bu nevi ama ense kökü falan geldiyse aman he.