Nida00 doktor bana kusma için şöyle dedi,
Eğer düşme anından hemen sonra on beş dakika içinde fışkırarak, yani kusmuk kendinden otuz cm öteye fırlayacak şekilde durdurulamadan gerçekleşirse işte bu riskli kusmadır
Zaten düşme sonrası kusma çok ciddi bi belirtidir. Tek başına kustu bitti oynamaya devam etti şeklinde ilerlemez, darbe sonradı kusan birey sonradında bayılır da, gözleri de kayar içe çöker vs vs…
Bence kötü bi denk geliş olmuş sadece. O kamyon kasası düşmesini bilirim, betona, sert bir cisme vs gelmediyse esasında çok riskli bir düşüş değil yükseklik vs itibariyle..
Şuan doktora da gitseniz aradan bu kadar süre geçtikten sonra herhangi bir devam eden semptom da yoksa muhtemelen evde takip önerecektir..
Siz yine de içinize nasıl siniyor ise öyle yapın, geçmiş olsun