Bebeğim 8 aylıktı. Bir sabah kahvaltıda fıstıklı helvaya doğru uzandı. Bende canı çekti diye, bir nohut parçası kadar verdim. Sonra yürütecine koydum. Bizim serüven böyle başladı…
Bi 10-15 dk sonra kusmuş ve öksürüyordu. Boğazı yanmıştır alıyım emziriyim dedim. Emzirirken sürekli ağlıyor ve kendini kasıyordu. Birden suratında kızarıklık ve kabarcıklar gördüm. Üzerini çıkardım heryeri kabarmış. Eşimle hemen hastaneye götürdük. Acilde doktorlar gelip ilk muayene odasında nabız ve tansiyonunu ölçtüler. Tansiyonu 2 ye düşmüş hemen adrenalin vurdular bacağından ve bizi gözlem odasına aldılar. Damar yolu açıldı serumlar kanlar her saat başı gelip tansiyonunu ölçtüler yükselmeyince 2. Doz adrenalin vuruldu. 4-5 saat sonra kabarcıklar normale döndü. Ertesi sabah taburcu olduk. Yanımıza adrenalin iğnesi verdiler ve yapabilmek için eğitim verdiler birdaha başımıza gelirse biz yapıcakmışız sonra hemen hastaneye. Doktor sonuçları görünce çok ciddi bir ölüm tehlikesi atlatmışsınız dedi Allahım yavrumu korudu 🤲🏻 Şuan sonuçlara göre Fındık Fıstık Kaju Susam süt ürünleri ne alerjimiz var 3 ayda bir kontrole gidicez gerilemişmi diye takip edilecek. Şuanda sebze meyve çorbalar ve yumurta yiyebiliyoruz. Bu bizim hikayemiz sizde durumlar nasıl?