Kızlar merhaba. Ek gıdada hangi markaları kullanıyorsunuz? En sık karşıma çıkan markalardan biri boykot ediliyormuş sebebini de bulamadım. (2 harfli olan, marka karalamaya mı girer acaba diye tam ismini yazamadım🤣)Diğer bir ünlü markada böcek çıktığına dair başlıklar gördüm. Hangi üründe hangi markadan memnun kaldınız yazabilirseniz çok güzel olur. Bir de instagram annelerini izliyorum; “3 gün kuralına göre gittim 1 çay kaşığı verdim” diyor ama videoda görünen çok daha fazla ben anlamadım bu çay kaşığı işini 😀 1 öğün mü vereceğiz 2 öğün mü, açken mi tokken mi iyice beynim çorba oldı her yerde farklı bir şey okudum sanki