Kızlar 7 aylık bi bebeğim var doğduğundan beri memeyle uyur . Emziririm yerine yatırırım o şekilde. Hiçbir zaman gece uykusuna yatırınca 1-2 saat deliksiz uyuduğunu bilmem. 10 da uyutuyosam 11 e kadar bir kere mutlaka kalkar bazen iki. Nerde yanlış yapıyorum bilmiyorum karnını doyuruyorum gündüzleri uyku penceresine de çok dikkat ediyorum. Yani çocuklar nerde duysam gece uykusuna geçince 2-3 saat sonra beslenmeye kalkarmış benim bebeğim öyle değil. Karşılaştırmak yanlış evet ama nerde hata yapıyorum