Merhaba arkadaşlar, oğlum 4 ay 23 günlük ve doktor bronşit olduğunu söyledi ama herhangi bir ilaç vermedi kendisi atlatır dedi, hırıltısı ve öksürüğü var bunun için ilaçsız ne yapabilirim bebeğime bir yerde okumuştum sırtını zeytinyağı ile yağlayıp gazete koyabilirsiniz diyordu onun gibi fikirleriniz var mı?