bakbendeanneoldum Bebeğim bugün 1.ay asısını oldu ama sürekli uyuyor . Burda görüyorum uykusuzluk yapmıs herkeste neden uyuyor bu cocuk böyle bişey yasayan var mı
Deletedmom104 bakbendeanneoldum Benimde bugün 1. Ay aşısı oldu uykuda bi problem yaşamadık uyuyor sadece emmek için uyandı, biraz ateş yaptı bizde her bebekte farklı tepki verebilir siz uyandırın olmadı
bakbendeanneoldum Deletedmom104 ben uyandırmaya çalışıyorum ama asla uyanmıyor ya sarılıktaki gibi uyuyo sadece.