sevimliidostlarr Arkadaşlar sadece ses sorunu için vercem ahizeden ses gelmıyor (bu sorunu yaşayan oldumu) İçindekiler silinirmi boyle sprun yasayan warsa kaç gunde gelır
Srcz sevimliidostlarr yedekleyip öyle sizden teslim alırlar ses sorunu da olsa çünkü bazen sıfırlamak zorunda kalıyorlar
Hamburgerr sevimliidostlarr siz her türlü yedekleyin ne olacağı belli olmuyor telefonun sarjı bir anda 1e düşüyordu pili değiştirsinler diye verdim ana kartta sorun varmıs sıfır telefon verdiler yerine 😂
sarilokumumm sevimliidostlarr yedekleyin bence iclouda çünkü siliniyor ben ıphone kullandığım dönem ses ve ısınma batarya sıkıntısı yaşamıştım yasal olarak 21 iş günü sanırım benim aynı cihaz ile değişimi olmuştu ücretsiz
sevimliidostlarr beyzadodo ses sorunu içinde aynısı geçerlimi uygulamalarda yedeklenıyoröu ılk kez ıphone kullanıyorum o da sansıma işte 1 ay bıle olmamıştı