gamzeyrliky Kızlar bebeğim aşı olalı iki ay olacak görünümü bu şekilde uçlanmış sivilce gibi dokunduğu zaman sert bir doku var bu şekildemi oluyor normalde de ???
kums gamzeyrliky evet canım bu daha sisecek patlayacak iltihap akacak bir kaç kez zonra kabuk falan olacak en son iyilesecek
Asiye1102 gamzeyrliky böyle sıvı toplaması aşının tuttuğu anlamına geliyor sanırım ebe söylemişti bana da
BENOYLEUYGUNGORDUMM gamzeyrliky çok normal aşı yerini tutuyo demişti Dr bende çok korkmuştum böyle böyle iyileşecek
Beyzazmr gamzeyrliky sürekli kabuk tutuyor bende korkmuştum bisey oldu diye ama geçmesi 2 ayı bulmuştu yani normal
gamzeyrliky kums öylemi ay çok korktum sanki bir öncekine göre daha şiş geldi gözüme o yüzden sordum çok teşekkür ederim 🥺🥺