Kızlar eşimin altın yüzüğü vardı ama takmıyordu erkeklere haram olduğu için biz onu sattık geçiçi olarak da o kendine gümüş sıradan bi alyans almıştı ama onuda kullanmıyodu zaten de şuan parmağına olmuyor doğum günü yaklaştı sizce güzel bi gümüş alyans yüzük alsam kötü bi fikir mi olur hem yüzük de taksın istiyorum basit bi hediye mi olur sizce??