Merhaba güzel anneler . 4 aylik kolik Bi bebeğim var. Malesef anne sütü veremedim. Haliyle her ağladığında göğsümü acip susturamiyorum.Evolvia bebe maması kulanmaktayiz. Fakat kac saatte ne kadar cc vereceğimi bilmiyorum. Suan azar azar sık besliyorum. 2 saatte Bi beslemek beni geceleri çok yoruyor. Siz bebeginizi ne kadar surede bekliyorsunuz yardımcı olur musun 😔