gulten01 karahann Rota aşısı 2 doz oluyor diye biliyorum benim bebeğim 3. Ayında birinci dozunu oldu 2. Dozunu da 5. Ayında olacak
burcu989_ Yaptırdım bir ay var arasında bu ayın sonu ikinci dozu yapcaklar 3 doz ne zaman sormadım acaba o ne zaman yapılıyo ?
mematiii gulten01 şey sorsnilirmiyim 2 ay mı olması lazım arasında peki benimki 6 Ekim’de oldu şimdi 2. Dozunu olucak size doktor veya hemşire sorun olur mu falan dedi mi
Eclipse3 Bizim hemsiremiz devlet asilariyla denk gelmeyecek sekilde ayarlamisti tarihleri 3 dozu 9. Ayi doldurmadan yapmisti