Dilekkkk19 Benimki 2 yaşındaydı bıraktığımda. Öyle bir düşkündü ki o yaşta bile saat başı emmek istiyordu ve sadece emerek uyuyordu.
Aşamalı dediğim, emzirme saatlerinin arasını açtım. Sabahları 2 kere verdim. En çok gece zorlandım çünkü başka türlü uyumayı bilmediğinden evden gidiyormuşum gibi yaptık akşamları. Dolayısıyla babası uyuttu. Ninni ve masaj çok etkili oldu. Gündüzleri de banta bakıp yara olmuş sandı. Banttan sonra hiç emzirmedim. Çünkü izin verirsem devam edecekti