edaeda5 Doktor estriol diye bir krem verdi 7 aylık kızım için. Fiyatı 700 lira, kullanan var mı ya da tavsiyesi olan var mı bu durum için? Yani fiyatı duyunca şok olmadım değil, doktora da gideceğim fakat sorayım dedim
beyzzsenturkk_ edaeda5 cerrahide açtırın kremle uğraşılmaz biz 6. ayda açtırdık saniyelik acısız bişey hissetmedi ağlamadı bile 2 saniye sürmüştür
Bebetonunmotheri edaeda5 cerrahi islemle eliyle acti doktorumuz 6 ayda bir kontrole gideriz Çünkü tekrarliyor Doktor birkac tavsiyede bulunmustu onlari yapinca tekrarlamasi bir tik daha azaldi O yapisikligin dusmani islak mendil ve pisik kremleri ondan yuzunden oluyormus Kullanmazsak pisik gecmiyor yapcak bisi yok yani Gözetim altinda olun hep kendiniz anlarsiniz zaten Korkulacak bisi degil bu arada eliyle saniyesinde aciyor doktor 🌸
edaeda5 beyzzsenturkk_ cok teşekkür ederim bende randevu aldım cerrahiden. Tekrarladı mı sizin cerrahiden sonra?
edaeda5 Bebetonunmotheri canı acıyor mu ya da ağladı mı bebeğiniz? Bunu düşünüp üzülüyorum. Dediğiniz gibi pişik geçmiyor sürmeyince, ne yapacağımı bilemedim
beyzzsenturkk_ edaeda5 böyle ucu kıvrık bi demir var makas gibi ama makas değil inan hissetmiyorlar bende bakamam sandım ağlar sandım ama bebegi yatırdım doktor eliyle ayırdı aşağıdan yukarı onu kaydırdı 2 saniye anca sürmüştür hemen açıldı kanamadı bile hiç kan olmadı hatta o yüzden korkmayın benimki bile ağlamadıysa sizinki hiç ağlamaz
Bebetonunmotheri edaeda5 benimki doktor gorunce agliyor zaten İnanin 2 saniye sürmüyor o kadar kolaydi bizimki
beyzzsenturkk_ edaeda5 hayır ıslak mendil kullanıyorum ben sadece sık sık bez değiştiriyorum ve o bölgeyi mutlaka temizliyorum sürekli ayırıp temiz bırakıyorum daha yapışmadı haftada ⅔ günde banyo yapıyor kremle uğraşılmaz gerçekten açılmasını beklemek vs kızım işeyemiyordu bez sayısı azalmış kasıkları şiş şişti biz öyle farkettik açılınca çok şükür düzeldi
edaeda5 beyzzsenturkk_ hangi ıslak mendili kullanıyorsunuz? Teşekkür ederim bu arada bilgi verdiğiniz için