hiralies 2 aylik bebegimi uyutup banyoya girsem birsey olurmu acaba esim çok gec geliyor isten o yuzden dogru duzgun banyo yapamiyorum
Cigdemom hiralies uyut onun kapısını da aç kendi banyo kapını da güzelce al duşunu hiç bişey olmaz :)
Senay- hiralies bebeğim 7 ay 10 günlük oldu. Ben hala o uyurken duşa giremiyorum. Ama çok kısa uykusu oldupu için. Bebeğin uzun uyuyorsa girebilirsin. Banyonun kapısını açık bırakırsın bebek ağlarsa sesini duyarsın 🤣
Annegizem hiralies yani uyanıp çok ağlayabilir kusmasına dikkat edin onun önlemini alın Allah korusun boğulma için zaten hızlı çıkarsınız diye tahmin ediyorum bişey olmaz bence
PeekaBoo_ hiralies ben bebeğim daha küçük olduğu zamanlarda kamerasını kurup öyle banyoya giriyordum o uyurken hızlıca yıkanıp çıkıyordum kamera ya da telsiz varsa o şekilde daha rahat olursunuz
Annegizem Senay- bende aynıyım 10 bıçuk aylık aşırı hareketli ve çokmkısa uyuyo bırak banyoyu tuvalete gidilmiyo
Merve_boylu Senay- kızım 2 yaşında halen uyutup banyo yapmışlığım yok hiç olmadı 😂 akşam babası gelir yemeğimi yer yemez bulaşığı bile yıkamadan direkt banyoya girerim 🙊 banyo yapma özgürlüğümüz bile yok 🥺
hiralies Annegizem kisa uyku yaparsa ağlamaz genellikle bir 15 dakika kendi kendine oynuyor sonra ağlıyor ama genede korkuyorum 🥲
Annegizem hiralies yani tabi korkmakta haklısın ama çok acil girmen gerekiyosa kapıyı açık bırak bebebeğide yakına getir bişekilde yap 10 dk duşunu benim oğlum aşırı hareketlidir mesela uyurken çok döner eder uykularıda hafiftir oyüzdem ben cesarer edemedim hiç ama senin çok küçük daha bu aralarda bişeyler yapmak daha kolay
Senay- Merve_boylu maşallah siz büyütmüşsünüz. Darısı bana 😌 evlatlarımız için herşey değer ya yeterli sağlıkları yerinde olsun. İnanıyorum bugünleri atlatacağız 😌
mami_ Bir kamera alman gerekiyor. Ben kamerayı kurup onu uyutup hemen giriyordum zaten 10 dakikada çıkıyorsun ☺️ kameradan onu izleteyerek daha rahat oluyor. bişey olmaz. O zaman daha rahat edersin çok tavsiye.
ebrusalihhh hiralies bebeğim doğduğunda beri uyuduğunda girerim telsizi alıyorum banyoya uyanırsa duyayım diye hemen hızlıca girip çıkıyorum
Kedilivebebeli1 Bende telsizi yanıma alıp uzun uyuyacağını düşündüğüm zamanlarda giriyorum.Hızlıca çıkarsanız hiçbir sorun olmaz inşallah.Bebek telsizi iyi ki almışım dediklerim arasında ilk beşe girer o kadar memnunum kendisinden ayrılmaz bir parçam 😀
beyzzsenturkk_ hiralies ben giremiyorum düşer sğlarbişey olur diye o aylarda da banyoya pusetle koyar girerdim hala cesaret edemem
hiralies beyzzsenturkk_ düşmez yan bile dönemiyor uyuyup uyanirsa hemen aglamaz biraz kendi kendine vakit gecirir ama battaniye yüzüne gelirse falan filan kafam karisiyor puset mantıklı ama benim banyomda duşa kabin yok malesef oyuzden oda imkansiz 😒
misssevval Puset, ana kucağı ve ya reflü yatağında uyutup yakınınıza alabilirsiniz, sesten etkilenmeyen bir bebekse. Ben öyle yapıyordum, genelde sabah saatlerinde daha çok uyuduğu için o saatleri tercih ediyordum
hiralies misssevval benimki aksam 1 den sabah 8 e kadar 2 yada 3 kez uyaniyor uyansada emip hemen geri uyuyor gece yapmak daha mantikli benim için