Ebs-34 Bebegımın asırı gazı vardı colex ı kullanınca baya bi rahatladık fakat kabızlık yapdı bir hafta sonra ıkı aylıgız ,bu durum ile karsılasanlar var mı?
Xxll Ebs-34 bende onu kullandım ama hiç kabızlık yaşamadı aslında gaz damlası kabızlık yapmaması lazım şaşırdım açıkçası
atlass1 Ebs-34 merhaba aşırı gaz sebebiyle oğluma kullanıyorum şurubunu iyi geldi kabızlık sebebi belki sizin yediklerinizle alakalı olabilir bol su tüketin
a_s345 Ebs-34 merhaba ben de colez almıştım 10 gündür kullanıyoruz bebeğim kabız oldu bıraktınız mı ilacı kabızlık nasıl geçti acsbs
Ebs-34 Xxll acaba dogal sürec olarak mı kabız oldu ben ona bagladım ama sıkayet varda da bı cok sıkayet sonradan gördüm
Ebs-34 Xxll bende colex olanı kullandım şurup diye geçiyor ,gaz için çok işe yaradı ama kabızlık durumunu anlamlandıramadım
aysenm Xxll ki onla arasındaki fark nedir acaba bende üzerinde gaz damlası yazandan sipariş verdim çok gazimiz var
Xxll Ebs-34 doktorunuza bir sorun bklm yasa googleden bak bklm yan etkiler nelermiş kabızlık yapıyormuş mu
Xxll Ebs-34 aynen bende şaşırdım gaz damlası daha tuvaletini yaptırır gaz çıkartır yani kabızlık büyük ihtimal ya sütten geçti annenin yediklerinden yada yan etki yaptı başka açıklama yok bence çünkü her bebeğe yaramaya bilir
Ebs-34 a_s345 bırakamdm aynı zamanda iyide gelmeye basladı duyduguma göre colex ıle bıogaıa yı bırlıkte kullanıyolarmıs kombıne olarak salı doktor kontrolumuz var ozaman degıstırıcem ılacı artk kakasını zeytın yagı surerek kendım yaptırıyodum
a_s345 Ebs-34 evet bizde de yaptı kusma yogum değil ama bende sürüyorum zeytin yağı ama bi fayda göremedik doktora götürdüm bagırsak florasının değiştiğini söyledi
Ebs-34 a_s345 genelde normal karsılıyolar ama bende biogaia ya gecmeyı dusunuyorum proboyptık oldugu ıcın bagırsak florasını da duzenler kullananlar cok memnun ,trendyolda yetıskınlerın kullandıgını okumustum