Hamilelikte 6 kilo aldım. 55 kilo ile doğuma gittim 54 ile çıktım nasıl oldu bende bilmiyorum oğlan 3.200 doğdu oysa. İlk 4 ay 46 ya kadar düştüm emzirme iştah azlığı derken sadece su ve et süt bir kaç lokma süt kalitesi için. 4 ay sonunda sigara bırakma yeni yeni düzelen lohusa kafası derken şu anda bana göre 10 kilo fazlam var. Aspir yağı kullanmaya başladım. Onun dışında asla yemeden duramıyorum. Doktor psikolojik açlık dedi yani lohusada yaşanan kv sorunlarını hala kafamda kuruyorum neyse Buda başka sorunun başlığı olsun. Bana “arkadaşım şunu yap çok işe yarıyor kilo vermede” diyeceğiniz önerileriniz nelerdir.