Arkadaslar nem ayarini ayarliyor kendisi diyor bizim evin nem ayarini 65 ten kendiligince dusuruyo ta ki 55 e kadar ben nem az diye aldim ama sürekli boyle gosteriyor bebegimin burnu tikaniyor mesela sabahlari benimde öyle agzim kuruyor burnum aciyor vs nem az yani nasil ayarlaniyor anlamadim bilgisi olan bakabilirmi evin nem orani ne olmali