crnmrym Herkese iyi geceler 8.5 aylık bebeğim gece uykudan çığlık çığlığa uyanıyor. Zaten 2 saat kesintisiz uyuduğunu görünce seviniyorum resmen. Kısa kısa kesik kesik uyuyor. Bu süreç beni çok yoruyor 😭
Sonaylauykuu Ay atak haftasidir bunun yanında ağlayarak uyanma çok fazla yorgun yatış olduğunu gosterir. Uyku uyanıklık sürelerine rutinlere vs dikkat etmeniz gerekir. Uykudan önce bebeğinizi rahatlatmanizi sakinlestirmenizi fazla uyarana maruz kalmamaasini oneririm