Kızım 3 yaş 3 aylık eylül ayından itibaren kreşe verdik sürekli hasta oldu ateşli olmuyor ama öksürük ve uyurken horlama oluyor. Ne yapacam bilmiyorum antibiyotik kullanıyoruz çok faydası olduğu söylenemez. Geniz etinden korkuyorum inşallah öyle değildir çocuğu böyle olan var mı aramızda. Çocuk doktoruna gitmiştim boğazında enfeksiyon olduğu için şuan kbb için birşey diyemem dedi