melek1455 Yarım anestezi dogum sonrası şidetli bel ağrısı çeken oldu mu ne kadar sürede geçiyor yürümeye korkuyorum bazen
naynini melek1455 epidural almıştım ben de… Hala arada ağrır ama ben mi abartıyorum acaba diyorum (neredeyse 11 ay oldu dogum yapali). O deli ağrılar da 4 aylıkken hafifledi… Masaj falan daha kötü yapmıştı onu hatırlıyorum 🤦🏻♀️