caglaaakk22 Kızlar kaşık mamasını biberonla veren var mı tam ölçüsü nedir bilen var mı, paket üzerinde sadece kaşıkla yedirmek için ölçüsü var biberonlada verebilirsiniz diyor ama ölçü belirtmemiş
caglaaakk22 Dolores neden bu kadar şaşırdınız ki böyle veren bir çok kişi var, ben sadece kıvamını tutturamadığım için bilen deneyen birine tam ölçüsünü sormak istedim kutu üzerinde sulandırıp biberonlada verebilirsiniz yazıyor.
caglaaakk22 Limonsekeri bebeğim 8.aylık oldu formül mama olarak aptamili kullandığımız için ben kaşık mama olarakta aptamili tercih ettim