Kızlar oğlum 9 aylık gündüz uykuları neyse ki iyi. Ama akşamları çok zorluyor akşam 7 veya 8 de gece uykusuna yatıyor çok güzel. Ama 9 da 10 geri uyanıyor ve gece 12 ye 1 e kadar uyumuyor. Var mı aranızda böyle bir durum yaşayan ? Herşeyi demiyorum akşam uykusuna 9 da felan yatırıyorum yine aynı ne yapmam lazım bana bi öneride bulunun lütfen 🙏