Merhaba güzel anneler💐
4 sene önce olduğum bir operasyonun dikiş yerleri inanılmaz sızlıyor iki gündür… Havalar soğuk ondan mı diye dedem ninem yorumu yapıyorum kendi kendime… Normal doğum yaptım, bazen onun dikiş yeri de sızlıyor (10 ay oldu). Bende mi bir anormallik var yoksa herkeste olan bir şey mi? Acır mı arada ameliyat yerleriniz, derin kesileriniz?