Arabanın bugun antrifiriz suyunu koydu eşimle kayınbabam biraz dolandılar arabayla hiç sorun yoktu daha sonra biz merkeze markete gittik yarı yolda beyaz dumanlar atmaya başladı egzozdan bi kokuyla çok korktum ya daha fazla öyle ilerlemedik kayınbabamı çağırmıştı eşim motora va baktı bisey yok motorda diye çekici çağırdık sanayiye attılar motor kafa contasında sorun var demiş usta sizce kaça çıkar bize bunun ücreti ya bilen birileri varsa çok memnun olurum kızlar