aylizinannesiiii Kizlar çok güzel olur dediğiniz tarifinizi benimle paylasir mısınız kek piştikten sonra mı uzerine elma sürücem nasıl olacak yarın yapmak istiyorum ama ilk defa yapacağım 💕
fatma___ aylizinannesiiii elmaları rendeleyip pişiriyoruz tepsiye serip üstüne kek hamuru dök at fırına hiç yapmadım ama öyle görmüştüm 🤭
One-life aylizinannesiiii yeni yaptım bende annem anlata anlata bitiremedi deniyim dedim çocukla tarife de güzelce bakamadım elmaları pişirmeyin lütfen çiğden koyun ben kavurdum acayip tatlı oldu elmaları rende yapıp yağlı kağıt üstüne onun üzerine de kek hamuru fırından çıkınca rulo üzerine pudra şekeri
ikitosbikannesi aylizinannesiiii ben cevizli elmalı tarçınlı bir harç yapıyorum. Kek yapıp pişiriyorum. Fırından çıkar çıkmaz rulo yapıyorum sorma açıp içine harç koyup tekrar sarıyorum üzerine pudra şekeri serpiyorum
fatma___ aylizinannesiiii evet elmaları önden pişircez şeker tarçın sonra fırında tekrar pişicek :) yani yapmadım her gün karşıma çıkıyor video bu şekilde 🤭
One-life aylizinannesiiii hepsini karıştırıp dökün çiğden üzerine kek harcı int de tarif var kesinlikle pişirme acayip tatlı reçel gibi bişey oluyo hamur tatlı üzeri pudra şekeri hiç beğenmedim çiğden tekrar denicem