Periezo Kizlar ben sezeryan dogum yaptim ama cok kotu gecdi komple bayiltildim sonra ayaklarim su topladi patliycak gibi oldular simdide karnimda gecmeyen bi agri var sizce Gaz olabilirmi bazen daha cok agriyo bazen hafifliyo varmi yasiyan aranizda
Aynur83 Periezo tam olarak nereniz agrıyor dikiş yeriniz mi yoksa karın mı bol su için ve evin içinde yürüyün arada Uzan’ın
Badevehande Canım çok normal 36 gün oldu hala karnım ağrıyor bastırınca. 7 kat kesildik yani toparlanmak 2 sene sürüyor sen düşün. Ödem olmasıda normal bende yarı bayıldım ama bende de ödem olmuştu ilk hafta