kızlar 2.5 yasında bir kızım var doğdugu andan itibaren uyku problemimiz var uykuya geçişi 2 saat abartmıyorum tam 2 saat sallıyorum bi de kaardes geldi artık gercektten bittim ne kadar destek alsamda perişanım ben uyuya kalıyorum o salonda tepiniyo düşünün istemeden bu damlaya basladım bir iki gün kullandım sonra vicdanım el vermedi bıraktım ama bi gece yine canıma tak etti tekrar basladım 15 gündür verdikten sonra anne beni uyuturmusun diyo ve max 10 dk da uyuyo ama yine vicdanım rahat değil çünkü tamamen doğal sannıyodum bu kargasanın içindede her haltı arastırırım buna bakmadım baktığımdada ne göreyim tamamen doğal fln değil şimdi çok üzgünüm ve de çaresiz 🥲