en_sevdiklerim2 Selam anneler doğum yapalı 16 ay oldu bel ağrım eskiden olmazdı şimdi arada bir biranda başlıyor batma gibi kalkamıyorum yerimden var mı aynı dertten müzdarip olan ve çare önerileri?
serennity en_sevdiklerim2 bende de var bel ağrısı ama ben sezaryen olmuştum ondan kaynaklı olabilir diye düşünüyorum hep
beyzzsenturkk_ en_sevdiklerim2 bir yıl olacak ben de bel sırt ağrıları yaşıyorum özellikle sürekli belim tutuluyor bi anda kitleniyorum ☹️
eraysen en_sevdiklerim2 6 ay oldu doğum yapalı daha önce belimden ameliyat olmuştum normal doğum için gitmiştim son dakika belimden kaynaklı normal olmadı sezeryan oldum ve ameliyattan önce veya ameliyatta bu kadar ağrı yaşamadım desem yeridir 3 gündür bel ağrısından ne kalkabiliyorum ne oturup rahat emziriyorum 3 günde yarım kutu parol içtim bana mısın demedi
Emir_mom en_sevdiklerim2 Bende doğumdan önce bel ağrısı ne bilmezdim.Doğum yaptıktan sonra çok ağrım oluyordu uyuşma oluyordu bazen aniden kitlenip kalıyordum doktora gittim fıtık çıktı 🤷🏼♀️
en_sevdiklerim2 serennity bende hamilelik ve doğuma bağlıyorum öncesinde yoktu ama benim normal doğum oldu. Hamileliktede çok bel ağrısı yaşadım üstelik bebeğim zayıftı bende öyle yani ağır bi bebeğim yoktu 😒
en_sevdiklerim2 beyzzsenturkk_ aynen öyle bugün tüm gün bişeyim yoktu bir saat önce başaldı baya ağrılı şekilde. Arada oluyor buradan sorayım dedim bnde😔
en_sevdiklerim2 eraysen sizede geçmiş olsun 😔galiba bu bel ağrısı genel anlamda yaygın bir sağlık sorunu
en_sevdiklerim2 Emir_mom yaa sizede geçmiş olsun 😔Fıtığın bir çözümü var mı çaresi yani. Bende gidip görünsem dr a iyi olur
eraysen en_sevdiklerim2 teşekkür ederim sizede geçmiş olsun özellikle yağmur yağacağı zaman ağrıyor 3 gündür burası yağmurlu 3 gündür sürünüyorum
Emir_mom en_sevdiklerim2 Teşekkür ederim ilaçla daha iyiyim sizede çok geçmiş olsun muhakkak bi gözükün doktora.
Damlakrbg en_sevdiklerim2 6 ay önce sezeryanla doğum yaptım. malesef bende de var bel ağrısı. Ama ben spinal anestezi oldum. O iğnenin yeri çok ağrıyor. Zaten belimde fıtık falan vardı. Şimdi daha da beter oldum. Fizik tedaviye gittim. İlaçlı MR çekti. Yarın sonuç göstericem
en_sevdiklerim2 Damlakrbg geçmiş olsun😢 bnmki normal doğumdu ama hamilelikten başladı ağrılarım şuan arttı sürekli olan bi durum degil de bakalm nedeni acaba ne 😔
Atailknur Ben doğum yapalı 14 ay oldu aşırı ağrım var. Bir defa acillik oldum belden uyuşturulduğum için bu ağrılar oluyor dedi. İğne yazdı o anlık düzeldi. Fakat fizik tedaviye gözükmemiş de önerdi. Bakalım kızım büyüsün fırsat bulunca gidicem bahara doğru.
eraysen en_sevdiklerim2 ben daha önce belimden çok operasyon geçirdim doktorum yağmurlu nemli havada ağrı yapabilir demişti o yüzden olduğunu düşünüyorum ne zaman belim ağrısa eşim o zaman yarın yağmurlu der ona göre giyiniriz 😂
Damlakrbg en_sevdiklerim2 d vitamini düşük olunca da ağrılar çok oluyor. Mutlaka baktırın. Düşükse ilaç kullanın.
balli_cilek en_sevdiklerim2 7 ay olcak sezaryen oldum ama inanılmaz yatında bi bel ağrısı yanlarımın ağrısı sabah kalkamıyorum tutulmuş gibi her yerim ağrıyor sanırım herkeste var 😒