Kızlar nasıl geçecek bebeğim kaka yapamadığı için çocuk cerrahına gittim bakti çatlak var dedi krem verdi fitil verdi bide ayrıca ılık su oturma banyosu önerdi başına gelen var mı ne kadar sürede geçti qceba bide büyüklerimiz yapamadiginda sabun ile fitil koy dediler bende yaptım bisey olur mu çok korkuyorum bu durumdan hiç yapamaz ise diye